SETMANA 11 DEL 02/06 al 08/06
TASCA 2:
TASCA 4:
TASCA 5 :
PROGRAMACIÓN DE LA OBRA:
SETMANA 9 i 10 DEL 19/05 al 01/06
PRESENTACIÓN.
PREMIS.
STORYTELLING.
SOLUCIONARI
CAS PRÀCTIC
SETMANA 8 DEL 12/05 al 18/05
VALENCIÀ
CASTELLÀ
ANGLÈS

1.
Mira el vídeo i contesta les preguntes en els mínims errors
possibles
2.
Fes el joc fins aplegar als 50.000 punts
3.
Escolta la cançó i emplena els buits. Aquesta cançó també
dedicada per a tots i totes vosaltres que sou uns/es CHAMPIONS!!!!
ARTS AND CRAFTS
Per descarregar i/o accedir:
Per descarregar i/o accedir:
EDUCACIÓ FÍSICA
Per descarregar i/o accedir:
Condición física con globo.
Condición física en casa. Fuerza y flexibilidad. (Cadascú fins son puga, no se’npasseu!!! )
Condición física en casa. Fuerza y flexibilidad. (Cadascú fins son puga, no se’npasseu!!! )
SETMANA 7 DEL 05/05 al 11/05
VALENCIÀ
PER JUGAR:
ACTIVITATS
JOCS I
JOCS II
- The Loch Ness Contestar i fer les activitats (fer els mínims intents possibles)
- Cançó. (You Mean The Whole Wide World To Me)
La cançó parla de tot l’amor que li tenen a la seua xiqueta. Aquesta cançó està dedicada a tots i totes vosaltres i l’he seleccionada per a expressar tota l’estima que us tinc.
ARTS AND CRAFTS
Per descarregar i/o accedir:
Per descarregar i/o accedir:
- El saludo al sol/yoga para niños.
- Yoga para niños.
- Yoga para niños con animales.
- Arnold la hormiga.
- Trolls yoga para niños.
SETMANA 6 DEL 28/04 al 04/05
VALENCIÀ
SOLUCIONARI
AUDIO 1
AUDIO 2
AUDIO 3
ANNEX PROGRAMACIÓ
PER
JUGAR:
JOCS MAPES INTERACTIUSANGLÉS
1. Escolta el diàleg i contesta a els preguntes de baix del text (NO CAL EL WORD SEARCH). (FES CLICK ACÍ)
2. Tenim una cançó que pot representar el moment en el que estem «I see the light» (vec la llum). Entra com ja has fet en altres vegades i intenta aconseguir els menys errors possibles. Enviam una foto en la puntuació.
3. Aquesta setmana és ja un poc més especial, com bé sabeu si voleu podeu eixir una estona al carrer amb companyia d’una persona adulta. Voldria que em feres un dibuix o una foto en l’activitat que estàs fent i me l’escrius i llegeixes en un àudio.
Hello Paco, How are you? I am .... (i el que estigues fent) (tens exemples ací) (POTS CONTAR TANTES COSES COM VULGUES)
RECORDA QUE ELS VERBS ANIRAN ACABATS EN -ING
ARTS AND CRAFTS
Per descarregar i/o accedir:
SETMANA 5 DEL 21/04 al 27/04
VALENCIÀ
ANNEX
SOCIALS
VIDEOS:
https://www.youtube.com/watch?v=xZLP4i_W_UM
https://www.youtube.com/watch?v=9k25rdvq2Og
VIDEO :
TEORIA:
ACTIVITATS
:
ANGLÈS
1 - Peter’s family ENTRA ACÍ PER ACCEDIR A L'ACTIVITAT)
- MULTIPLE CHOICE (10/10)
- DEFINITION (9 ATTEMPTS)
- QUESTIONS (10 ATTEMPTS)
(FER FOTOS UNA VEGADA ACABADES)
2 - Definitions ENTRA ACÍ PER ACCEDIR A L'ACTIVITAT)
(foto/captura de pantalla una vegada acabades les paraules o temps) amb la puntuació
3 - Scramble ENTRA ACÍ PER ACCEDIR A L'ACTIVITAT
Uneix paraula a descripció (foto/captura de pantalla una vegada acabades)
4 - The family Book ACÍ PER ACCEDIR A L'ACTIVITAT
Visualitzar vídeo (fins al minut 3) dibuixar part elegida i desprès enviar foto i àudio. Entre tots els que vulguen participar farem un llibre digital.
ARTS AND CRAFTS
Per descarregar i/o accedir:
Pinterest.
Art attack.
Trap-art.
Handfie.
RELIGIÓ
Per accedir:
COMPENSATÒRIA
SETMANA 4 DEL 07/04 al 13/04
LENGUA CASTELLANA
SOLUCIONARI.
PROGRAMACIÓ SETMANAL
MATEMÀTIQUES
SOLUCIONARI.
PLANIFICACIÓ SETMANAL
SOCIALS
Solucionari
ACTIVITAT 1
Cançons de Pasqua:
LLENGUA VALENCIANA
PROGRAMACIÓ SETMANAL
VIDEOS:
PRACTICA:
SOLUCIONARI.
PLANIFICACIÓ SETMANAL
SOCIALS
Solucionari
ANGLÈS
ACTIVITAT 1
"I want to go out!" és una història sobre la situació que estem vivint enfocada cap als xicotets/es de la casa. Els seus autors, "Cova Díaz i Nico Ordozgoiti", han escrit i dissenyat aquest conte per al seu fill major, de sols 3 anys.
El meu amic David Talavera, mestre d'anglés de València, s'ha encarregat de donar-li veu perquè puguem tots gaudir d'aquesta bella història en format audiovisual i arribem així a entendre que si no eixim de les nostres llars és perquè tots tenim uns fantàstics *superpoderes: els poders de quedar-nos a casa...
1. Miraràs i escoltaràs el video.
2. Triaràs la teua part preferida i la copiaràs.
3. Faràs un dibuix (pots copiar el dibuix o inventar-te'l)
4. M'enviaràs una foto del dibuix i un àudio llegint el text (pots escoltar el video per a practicar la pronunciació)
ARTS AND CRAFTS
Per descarregar i/o accedir:
MÚSICA
Per descarregar i/o accedir:
Cançons de Pasqua:
COMPENSATÒRIA
SETMANA 3 DEL 31/03 al 06/04
LENGUA CASTELLANA (PLANIFICADO)
- SOLUCIONES CASTELLANO
LLENGUA VALENCIANA (PLANIFICADA)
- SOLUCIONS VALENCIÀ
MATEMÀTIQUES (PLANIFICADA)
VIDEOS
- SOLUCIONS MATEMÀTIQUES
ANGLÈS
Ací tens les tasques per fer aquesta setmana:
IMPORTANT! Per a fer l'activitat 1 primer cal aprear →ací i accediràs a la pàgina← ,
-NO CAL FER RES EN AQUESTA PÀGINA-
1. Escolteu, llegiu i feu SOLS el COMPLETE activity has d’aconseguir 8 i 9 intents
Ann (8 ATTEMPTS) Listening, reading, comprehension activity
Peter (9 ATTEMPTS) Listening, reading, comprehension activity
2. Entra en All about me i emplena la fitxa All about me!
Una vegada acabada envia les fitxes (EMAIL ANSWERS TO MY TEACHER) a costa_fra@gva.es (TENS EXEMPLE BAIX DE LA FITXA)
Una vegada acabada envia les fitxes (EMAIL ANSWERS TO MY TEACHER) a costa_fra@gva.es
3. Worksheet (Description) Vos anime a fer aquesta activitat que resultarà molt divertida
QUEDARIA AIXÍ
4. Song Here Comes The Sun by The Beatles (aconseguir 16/16)
ARTS AND CRAFTS
Per descarregar i/o accedir:
MÚSICA
Les bases del concurs (adjuntePDF).
La guia per saber com composar un rap (PDF).
EDUCACIÓ FÍSICA
Per descarregar i/o accedir:
Per descarregar i/o accedir:
SETMANA 2 del 24/03 al 30/03
ANGLÈS
MOLT IMPORTANT! Per a fer les activitats, primer cal aprear →ací i accediràs a la pàgina← ,
-NO CAL FER RES EN AQUESTA PÀGINA-
Posteriorment entra directament a les activitats que a continuació indiquem.
1. Vocabulary (Jobs )
Si pots, fes foto una vegada acabada cada activitat
2. Listening and reading comprehension "The Planet"
Escolta i llig el text de "The Planet" i en acabar selecciona "multiple choice" fins aconseguir 10/10. Fes foto.
Si pots, fes foto una vegada acabada cada activitat intentant aconseguir 10/10
3. Grammar Games (Comparatives and Superlatives )
Jugueu a aquests jocs. El primer és de comparatius i l’altre de superlatius. Cal seleccionar la
forma correcta del comparatiu o del superlatiu. Cal aplegar a 50.000 punts i fer-me la foto..
Si pots, fes foto una vegada acabat cada joc.
INSTRUCCIONS
Entra a l'enllaç de la cançó i fes click en "Pulse aquí para iniciar el juego", No cal "crear cuenta gratuita", ves a "quizás en otro momento" Selecciona "empezar el juego" escoltaràs una cançó i emplenaràs els buits arrastrant la paraula correcta.
Si pots fes, foto una vegada acabada la cançó en els màxims punts possibles.
Si és possible, envia en un mateix correu a (costa_fra@gva.es) totes les fotos.
MÚSICA
1.- Flauta dolça
Com que ja tindreu dominades les notes SOL-LA-SI-DO-RE’ ja podem anar a tocar TUSA de Karol G i Nicki Minaj. Sols apareix una nota nova que és el mi i es toca tapant els forats del si, la,sol i amb la dreta heu de tapar el primer i el segon forat amb el dits índex i cor.
Esta vegada ho fareu d’una manera diferent, sense llegir una partitura de notes sinó llegint una artitura de notes amb lletra. Com us vaig dir la setmana passada, la tasca era per a 15 dies, però
com que sé que esteu molt flautistes, us he proposat aquesta cançó que sé que us agrada molt i al ser amb lletra us resultarà molt fàcil.
Recordeu que heu de practicar-la amb la vostra tableta o ordinador sols per no molestar a cap familiar.
Recordeu també enviar-me els vostres vídeos de la pràctica o del resultat final al meu correu electrònic.
Bé, us facilite l’enllaç de la cançó i avant flautistes!!
VIDEO FLAUTA DOLÇA
2.- Percussió
Com ja sabeu, el passat dijous dia de Sant Josep molts músics van eixir a les seus balconades a tocar el pas-doble Paquito el Chocolatero.
Nosaltres anem a fer-ho quan tornem al col·legi, per tant necessitem practicar en casa. Però com que amb la nostra flauta resulta molt difícil, anem a fer-ho amb un perol, una cullera de fusta i una tapa de perol.
És molt fàcil, sols heu de seguir el musicograma que trobareu ací:
VIDEO
Heu de tenir en compte que hi ha una repetició, uns compassos de silenci, un ostinato que es repetix durant 28 compassos i tres símbols diferents: el pal indica que hem de percutir-li al perol amb la cullera de fusta, la X que hem de percutir-li a la tapa del perol i la Z que hem de restar en silenci.
Molts ànims músics valencians i valencianes que sou uns autèntics herois i heroïnes!!!
1.- Flauta dolça
Com que ja tindreu dominades les notes SOL-LA-SI-DO-RE’ ja podem anar a tocar TUSA de Karol G i Nicki Minaj. Sols apareix una nota nova que és el mi i es toca tapant els forats del si, la,sol i amb la dreta heu de tapar el primer i el segon forat amb el dits índex i cor.
Esta vegada ho fareu d’una manera diferent, sense llegir una partitura de notes sinó llegint una artitura de notes amb lletra. Com us vaig dir la setmana passada, la tasca era per a 15 dies, però
com que sé que esteu molt flautistes, us he proposat aquesta cançó que sé que us agrada molt i al ser amb lletra us resultarà molt fàcil.
Recordeu que heu de practicar-la amb la vostra tableta o ordinador sols per no molestar a cap familiar.
Recordeu també enviar-me els vostres vídeos de la pràctica o del resultat final al meu correu electrònic.
Bé, us facilite l’enllaç de la cançó i avant flautistes!!
VIDEO FLAUTA DOLÇA
2.- Percussió
Com ja sabeu, el passat dijous dia de Sant Josep molts músics van eixir a les seus balconades a tocar el pas-doble Paquito el Chocolatero.
Nosaltres anem a fer-ho quan tornem al col·legi, per tant necessitem practicar en casa. Però com que amb la nostra flauta resulta molt difícil, anem a fer-ho amb un perol, una cullera de fusta i una tapa de perol.
És molt fàcil, sols heu de seguir el musicograma que trobareu ací:
VIDEO
Heu de tenir en compte que hi ha una repetició, uns compassos de silenci, un ostinato que es repetix durant 28 compassos i tres símbols diferents: el pal indica que hem de percutir-li al perol amb la cullera de fusta, la X que hem de percutir-li a la tapa del perol i la Z que hem de restar en silenci.
Molts ànims músics valencians i valencianes que sou uns autèntics herois i heroïnes!!!
EDUCACIÓ FÍSICA
ORIENTACIONS PER A COMENÇAR / ORIENTACIONES PARA COMENZAR
Bon dia famílies!
Hui comencem a comunicar-nos i treballar a distància. El primer que hem de fer és tenir clar els horaris per a què cada xiquet i xiqueta vagen desenvolupant la tasca assignada. És molt important seguir un horari. No estem de vacances on cadascú treballa quan vol.
Tenim un blog i podem usar-lo des del mòbil o l’ordinador. Cada setmana es penjaran les tasques i les solucions quan siguen exercicis que així ho permeten. Els docents estaran en contacte amb vostès per a resoldre dubtes per la via que s’establisca en cada grup. En la cada classe s’ha posat un correu per a què puguen adreçar-se a nosaltres, contestarem el més aviat possible.
Diàriament l’alumnat ha de fer la feina i descansar de manera escalonada. Podria aconsellar que treballe totes les assignatures cada dia (un poquet) considerant que al final de la setmana haurà fet tota la tasca completa.
No oblideu llegir, pintar, dibuixar o fer manualitats per entretenir-se. Ara serà un bon moment per endinsar-nos en el món de la lectura. Llegiu amb els vostres fills i filles.
Hui comencem a comunicar-nos i treballar a distància. El primer que hem de fer és tenir clar els horaris per a què cada xiquet i xiqueta vagen desenvolupant la tasca assignada. És molt important seguir un horari. No estem de vacances on cadascú treballa quan vol.
Tenim un blog i podem usar-lo des del mòbil o l’ordinador. Cada setmana es penjaran les tasques i les solucions quan siguen exercicis que així ho permeten. Els docents estaran en contacte amb vostès per a resoldre dubtes per la via que s’establisca en cada grup. En la cada classe s’ha posat un correu per a què puguen adreçar-se a nosaltres, contestarem el més aviat possible.
Diàriament l’alumnat ha de fer la feina i descansar de manera escalonada. Podria aconsellar que treballe totes les assignatures cada dia (un poquet) considerant que al final de la setmana haurà fet tota la tasca completa.
No oblideu llegir, pintar, dibuixar o fer manualitats per entretenir-se. Ara serà un bon moment per endinsar-nos en el món de la lectura. Llegiu amb els vostres fills i filles.
Salutacions!!!
Els mestre i les mestres del CEIP Ausiàs March dels Poblets.
Buenos días familias!
Hoy empezamos a comunicarnos y trabajar a distancia. Lo primero que hemos de hacer es tener claro los horarios para que cada niño y niña vayan desarrollando la tarea asignada. Es muy importante seguir un horario. No estamos de vacaciones donde cada uno trabaja cuando quiere.
Tenemos un blog y podemos usarlo desde el móvil u ordenador. Cada semana se editarán las tareas y las soluciones cuando sean ejercicios que así lo permitan. Los docentes estarán en contacto con ustedes para resolver dudas por la vía que se establezca en cada grupo. En cada clase hemos puesto un correo para que puedan dirigirse a nosotros, contestaremos lo antes posible.
Diariamente el alumnado tiene que hacer el trabajo y descansar de manera escalonada. Podría aconsejar que trabaje todas las asignaturas cada día (un poquito) considerando que al final de la semana habrá hecho toda la tarea completa.
No olviden que se puede leer, pintar, dibujar o hacer manualidades para entretenerse. Ahora será un buen momento para adentrarse en el mundo de la lectura. Lean con sus hijos e hijas.
Saludos!!!
Los/Las maestros/as del CEIP Ausiàs March de Els Poblets.
SETMANA 1 del 16/03 al 22/03
Per descarregar o accedir:
RELIGIÓ
Per vore:
MÚSICA
Per accedir:
EDUCACIÓ FÍSICA
Per accedir a:
- Diferents opcions per fer els malabars:
- Vídeos demostració.